JanneH: ”ja nu väntar vi bara på att DIF ersätter Kimby med Garpen och Sam Hallam i AIK... så behöver man inte oroa sig för några Stockholms lag alls”
Garpenlöv lär ha tränat sitt sista hockeylag, lär vara iskall på marknaden. Hallam har väl ett år kvar i 3 kronor, han är nog tillbaka i Växjö efter det, tror på dunderflopp för Hellqvist där och sparken innan jul.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...