1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2886319

Sv: Apropå nånting...
lungan: "Heikkinen-Pettersson-Dahlén
Walterholm-Westfelt-Wedin
Genborg-Eriksson-Lilja
Hartmann-Lander-Levinsson"

Hmm, nu fick jag en obehaglig känsla av att det blir lite mellanmjölk här. Våran spets känns inte spetsig och våran tyngd känns inte tung. Dvs vi kommer troligen inte out score'a de offensiva lagen och vi kommer inte mala ner de tunga lagen. Kan TommyS hitta ett smart spel som väger upp? De dagar Pettersson, Dahlén och Wedin vaknat på rätt sida kommer vi vinna hockeymatcher (m h a lite målvaktsspel i toppklass) men jag har svårt att se en identitet som kommer räcka i match efter match.
Stämmer in i plats 7-10 tipset men då behöver vi lite TommyS rutin och klokhet

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...