1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2886360

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ganska så väntade argument. Det mest spännande med Timrås elfteplats är väl just att vi har inte mindre än TRE lag bakom oss?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tar aldrig Aftonbladet seriöst. Ros och Co sitter ju och skjuter från höften, oavsett om det gäller silly eller spaningar. Vår sportchef Sami Kapanen förresten. Har jag missat nått?

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

Bäst skötta SHL-klubb


1 FRÖLUNDA
2 FÄRJESTAD
3 LULEÅ
4 SAIK
5 RÖGLE
6 BRYNÄS
7 VÄXJÖ
8 HV71
9 DIF
10 ÖREBRO
11 TIMRÅ
12 MALMÖ
13 ÄT ÄGG
14 LEKSAND

Nästan som nästa säsongs tabelltips , Byt plats på HV och Timrå så ser det rimligt ut . Leksand kanske inte blir sist iofs

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...