-Sputnik-: Samtidigt är ju Genborg så pass ung att det är ju ingen fara om han pendlar lite mellan a-lag och J20. Vill han mer än så får han väl överbevisa oss. Jag blev lite orolig att han inte kunde ta för sig lite mer i u18 VM men LHCs fans var ju inte nöjda att tappa honom... vi får vänta och se helt enkelt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...