Andersson: HV på plats 8a..? Beror väl på vad man väger in i välskött förening. Ekonomin är ju förstklassig förmodar jag MEN på det sportsliga har man varit sämst i klassen i kanske 3-5 säsonger, eller hur Spårtbladet?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Beror väl på vad man väger in i välskött förening. Ekonomin är ju förstklassig förmodar jag MEN på det sportsliga har man varit sämst i klassen i kanske 3-5 säsonger, eller hur Spårtbladet?