Peja: Ja det är nog exakt ingen som inte håller med dig där. Men faktum kvarstår, smått bisarr resa han gjort. Att han fick den chansen. Jag hade inte ens rankat honom högt i Timrås kommande trupp om det blivit så
steveroper: Det är en Busterstory, "Anton Guldskridsko - glädjespridarens raketkarriär". Vore kul om han överraskar stort och så pass att han fick nosa på NHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...