angeroath: Förstod det som att man fick in en rätt bra slant med att hyra ut arenan för Melodifestivalen etc med?
Men annars håller jag med. HV är ett exempel. Man fyller arenan även när man är ett slagpåsegäng i bottenträsket. Visst kritiken har väl haglat rätt friskt från supportrarna,men det tycker jag man har fog för om man är där och ställer upp i ur och skur för sitt hjärtas lag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men annars håller jag med. HV är ett exempel. Man fyller arenan även när man är ett slagpåsegäng i bottenträsket.
Visst kritiken har väl haglat rätt friskt från supportrarna,men det tycker jag man har fog för om man är där och ställer upp i ur och skur för sitt hjärtas lag.