Gathlopp: Ja Karlunden känns som en spännande värvning men vilken roll tar han? Pena var väl mer videocoach typen som inte var så aktiv runt laget, i båset. Detta känns ju mer som en kille som bör stå i båset och ha hand om endera backar eller forwards. Kommer nån av Madsen eller Marklund få en annan roll tro?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Detta känns ju mer som en kille som bör stå i båset och ha hand om endera backar eller forwards. Kommer nån av Madsen eller Marklund få en annan roll tro?