1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2886992

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Tidigare, way-back in time för HV´s del, var det ju mer en regel än ett undantag att man alltid hittade rätt och kunde utmana om topplaceringar varje säsong. Den här "nye" sportchefen man snodde åt sig från Malmö, vad har han gjort såhär långt för att på något sätt ha gjort sig själv värd alla patetiska jävla lovord?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Är väl namn som Borgman, Hansson, Lassi, Rousek och typ Hepponiemi först och främst som folk går igång på. Men det är väl inte särskilt svårt att värva spelare när man har oändligt med pengar. Hur väl han lyckas att sätta ihop ett homogent lag osv återstår väl å se, för än så länge har han ju inte bevisat ett skit i HV.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer