Rico01: det är förjävligt! Skrikande minoriteten som hörs mest. Vi står bakom dig Nubben! Hoppas han får sin återupprättelse. Det har blivit en meme över allting och gått för långt.
Gathlopp: Det finns väl få som gjort så mycket för ett lag som Nubben gjort för Timrå. Han om någon borde få sitt namn hissat i taket på SCA arena. Det är väl inte bara spelare som gör bra prestationer. Kämpa Nubben
Kanske vore på sin plats med ett hyllnings-tifo till nubben på premiären. Typ i en scarface fåtölj med en cigarr i mungipan och typ texten "Back in business".
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...