Först blir man deprimerad när man får läsa om årets siffror. Fast när jag tänker på vart föreningen var för tio år sedan så tycker jag nog att det har gjorts en jäkla resa! Så lite glad kan man nog vara ändå.
Lars Backlund har alltså som tanke att köra en säsong till. Så nästa hinner komma in i det. Låter ju bra som resonemang men sen kommer man på att den förberedelsen skulle ha startat för 3-4 år sedan redan. Bättre sent än aldrig dock..eller nått
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...