1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2887603

Sv: Apropå nånting...
5 miljoner + i publikintäkter....
5 miljoner - i sponsor och reklamintäkter.

Vad är det man brukar säga.
Det man vinner på gungorna förlorar man på karusellerna...
Som Timråit så kan man tydligen aldrig vara riktigt glad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Lugn. Det har inte varit midsommar än så midsommarlotteriet är väl inte medräknat 💪🤑

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: ifjol sköts det ju till extra för att klara egna kapitalet. Sen ny ’säljchef’ på det. Men helt klart måste denna del upp, frölunda har 84m här och de hade även biljetter för 53 miljoner. Såklart andra förutsättningar i Göteborg och Scandinavium men ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...