Inte varit aktiv på ett tag, och helt ärligt är jag fortfarande sur över hur säsongen tog slut och allt därefter, men nu har jag iaf förnyat mitt medlemskap!
Öndulat: låt se.. Ilari Kapanen stannar Almtunas coach blir assisterande till TS Freij har signat NHL kontrakt, så vi blir blåsta på pengar där Å nån som heter Nizze är aktuell som MV tränare
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad har jag missat?