SKRIDSKOSKENAN: Tror det kan ha o göra med antalet loger. Inte helt hundra men de har många fler loger än vad vi har som de kan dra in väldigt mycket pengar på eftersom det är företag som brukar stå för notan.
Jag tror inte heller att Brynäs varit tvungna att sponsra så många biljetter eftersom de sålt slut i vilket fall, medan Timrå mer eller mindre bönade o bad många gånger om att få dit fler med prissänkningar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror inte heller att Brynäs varit tvungna att sponsra så många biljetter eftersom de sålt slut i vilket fall, medan Timrå mer eller mindre bönade o bad många gånger om att få dit fler med prissänkningar.
Edit: Doh! För långsam.