Tom Topp: "ett jobbigt andra år för Gävleborna!"? Med sammanlagt 67 säsonger i vad namn beträffar landets olika högsta serier, skulle åtminstone inte jag tro att ett år i andraligan har utgjort nån större skada på Gävelaget.
Men man har allt en liten utmaning i att täcka upp på främst målvaktssidan där man var blnad de allra bästa i klassen förra säsongen!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...