Hälge: Jo, han hade bra stab, Hautoma och Kenta. I år har han bara Kenta kvar och han har fullt upp med träningarna. För i fjol hade han ju redan pratat i DIF regi med Lindman, Sjögren osv. I år skall Nubben prestera nått själv, som det ser ut är det mörkt. Alltså är han en dålig chef som inte kan göra det jobb han är tillsatt att göra. När vi fick kvala i fjol, visade han redan då att han inte var kapabel att sköta sina åtaganden. Han skulle fått foten redan då. Sen att de vart succe i år , berodde som sakt på Staben runt honom.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
I år har han bara Kenta kvar och han har fullt upp med träningarna. För i fjol hade han ju redan pratat i DIF regi med
Lindman, Sjögren osv.
I år skall Nubben prestera nått själv, som det ser ut är det mörkt.
Alltså är han en dålig chef som inte kan göra det jobb han är tillsatt att göra.
När vi fick kvala i fjol, visade han redan då att han inte var kapabel att sköta sina åtaganden. Han skulle fått foten redan då.
Sen att de vart succe i år , berodde som sakt på Staben runt honom.