1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2888318

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Lilja borde väl nästan kunna anses som "färdig" han med men i övrigt håller jag med om att man kanske saknar ett mer etablerat namn bland nyförvärven. Tommy Samuelsson har rutin däremot...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vi är en ekonomisk lilleputt i SHL med 10-15 gånger mindre i eget kapital jmfrt med lagen topp 3-4. Sist i ligan, några hundra tusen efter Malmö på 13:e. Leksand som är i ekonomisk kris och backade 20 millar förra säsongen har ca 4 miljoner mer än oss i eget kapital. Nu tror jag helt ärligt att vi gör ett gott långsiktigt jobb och att framtiden är ljus. Lik förbannat är det en bedrift så länge vi spelar i SHL under de här förutsättningarna och att vi dessutom helt seriöst har förhoppningar om topp 6 är nästan ofattbart

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer