Det går inte att göra insamlingar hur som helst, alla som vill göra insamlingar i Timrå IK:s arena måste ha tillstånd från klubben. Timrå IK supporterklubb hade det tillståndet, men är ni nu helt fristående så antar jag att ni måste söka ett eget tillstånd.
Hur skulle det se ut om alla möjliga fristående grupperingar skulle springa runt med bössor och tigga pengar.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det går inte att göra insamlingar hur som helst, alla som vill göra insamlingar i Timrå IK:s arena måste ha tillstånd från klubben. Timrå IK supporterklubb hade det tillståndet, men är ni nu helt fristående så antar jag att ni måste söka ett eget tillstånd.
Hur skulle det se ut om alla möjliga fristående grupperingar skulle springa runt med bössor och tigga pengar.