steveroper: Lilla farbrorn tackarrrrrr så mycket för uppmärksamheten i boken av både Modoiter och mina kära TIMRÅITER!!!! MYCKET TREVLIGA KOMMENTARER!!!! 🇱🇸🇱🇸🤣❤️😎
JonteD: Det förtjänar du! Grymt att umgås med dig i Umeå. Generös som faaan! När jag var på botten så bjöd du på starkdryck! Välkommen så bjuder jag tillbaka!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...