1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615001 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2889379

Sv: Apropå nånting...
iexil:

Hur bra är Genborg? Har dessvärre ingen koll på honom, tar han en plats i Detroit om ett par år, har inte sett hans namn när ni spelat med A truppen? Har han bara spelat i J 18 J 20?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Får nog en roll i botten 6 i NHL i framtiden skulle jag tro, tack vare sin spelstil. Troligtvis fjärdekedjematerial i NHL att döma av de scoutrapporter och artiklar jag har läst det senaste året. Återstår att se hur det blir.

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Genborg är ett nyförvärv från Linköping. 18 år. 188 cm. 93 kg. Powerforward. Svårt att säga hur bra han kommer vara när han är i den ålder man brukar utvecklas rätt mycket. Men vågar säga att han kommer bli en publikfavorit med sitt fysiska spel.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer