Karlsson74: Det var väl någon här som grävde fram avtalet från kommunens diarium förra året? Så vitt jag minns var det bara den jäkla texten på ryggen och att det skulle stå 'TIMRÅ' någonstans som faktiskt krävdes.
Att man verkar ha sålt bästa platsen både fram och bak för 350k i massor av år när avtalet inte ens specificerar det är väl rätt typiskt hur föreningen skötts i många år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att man verkar ha sålt bästa platsen både fram och bak för 350k i massor av år när avtalet inte ens specificerar det är väl rätt typiskt hur föreningen skötts i många år.