Villervalla: Med risk för att bli blodig i fontanellen av allt detta väggdunkande men tänk om folk kunde sluta skriva insändare, klaga på sociala medier (samt skicka mordhot till klubbföreträdare) och istället engagera sig på riktigt genom att en gång om året närvara i klubbens högst beslutande organ och göra skillnad på riktigt. Att gå emot ett årsmötesbeslut pga en högljudd klagokör vore direkt olämpligt. I 97 år har man kunnat göra detta men ändå efter 97 år så sitter folk och tror man ska påverka genom att skrika högst istället för att viska smart.
Ja, jag tycker också 6,7tkr/match är för dåligt betalt på ett sätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer