1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2889608

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: hurvida kommunpengar ens borde gå till sponsring av proffsidrott och hockeymiljonärer låter jag vara osagt. Är egentligen lite tveksam till det.
Är mest irriterad på hur vissa delar i avtalet är utformat.. dvs att man har krav på hur och om klubbemblem ens får användas på bröstet...Att det beslutet ligger hos några få kommunpolitiker som råkar tycka Text är skitsnyggt . ist för att beslutet ligger hos klubb och dess medlemmar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: det är inte utformat så. Står svart på vitt. Däremot vill tydligen både klubben och politikerna att vi ska tro det. Att det är totalt omöjligt med tallarna på bröstet. Oklart varför.
Uppladdat:

500x0-4649636b-a147-468a-a468-c7ceef0829b6.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer