Gathlopp: Står ju dock att Timrå IK åtar sig att ”behålla” trycket Timrå. Det skulle man ju kunna tolka som att det innebär att man behöver behålla samma plats och storlek.
Och även om vi säkert lagligt skulle kunna komma undan med att byta plats och storlek så kanske det inte är värt det att byta om det skapar konflikt med kommunen?🤔
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och även om vi säkert lagligt skulle kunna komma undan med att byta plats och storlek så kanske det inte är värt det att byta om det skapar konflikt med kommunen?🤔