1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2889628

Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Finns säkert fler som tycker som dig, men ni är troligtvis inte majoriteten. Tycker det är skamligt att man inte använder klubbmärket på det sätt det bör användas.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
De flesta har klubbmärket eller skölden på framsida tröja. Texten kan hos vissa ses som ett klubbmärke.
Jag är av den åsikten att det ena inte tar ut det andra.
Att sen Timrå kommun har århundradets deal med att bara betala 350k för att det ska stå Timrå fram och nån Bond referens bak är ju löjligt.

Dom ska betala precis som alla andra för sin så kallade ”reklam”.
Kan dom höja hyran på hallen så ska dom också betala för sin ”reklamplats”.

Smakar det så kostar det.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer