”Jag är av den åsikten att det ena inte tar ut det andra.”
Det jag menar är att båda kan samexistera på en framsida. Klubbmärket ska dock vara fram istället för NHC, Milko el nåt annat skit som stått där. Kommunen får betala mer, mycket mer, för sin bästa reklamplats. As simple as that!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det jag menar är att båda kan samexistera på en framsida.
Klubbmärket ska dock vara fram istället för NHC, Milko el nåt annat skit som stått där.
Kommunen får betala mer, mycket mer, för sin bästa reklamplats. As simple as that!