Bobby Hahl: absolut borde sånt också höjas och regleras efter kvaliten och exponering av den Liga man spelar i.känns som om kommunen rider på något gammalt goodvillavtal ifrån 2015-16 och spel i HA. Timrå kommuns reklamplatser och kravbild på klubblogga borde egentligen sett ur sitt marknadsvärde .kunna bekosta en toppbackslön.. Dvs långt ifrån de 350000:- per år man symboliskt betalar.men sen tar tillbaks på en hyreshöjning. .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dvs långt ifrån de 350000:- per år man symboliskt betalar.men sen tar tillbaks på en hyreshöjning. .