steveroper: Ja jag skulle vilja se bookmakers odds på att X:et lirar en enda SHL-match. Om man så fick 1000 ggr pengarna skulle jag inte lägga en hundring på det bettet... men en tjuga kanske? 😜
JanneH: lo Skulle inte bli sådär jätteförvånad om att även Läkarna sagt att chansen till fortsatt elitidrott och spel i SHL med trasig rygg är så lite så den egentligen inte ens finns.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer