steveroper: linköping är tråklaget ingen eller ytterst få egentligen vill ha.Men de biter/köper sig ändå kvar i SHL som en enveten fästing ändå.. Man känner mindre för Linköping än man gör för örebro och växjö..och det som skaver mest är avsaknad av hockeykult..den lyser nästan helt med sin frånvaro i dessa föreningar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...