1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 289190

Sv: Vinnare i tifo-toppen
willysson: Lyckas vi ta fram ett stort antal nya sånger, få en rejäl kärna med folk som skriker, oavsett, och dessutom får igång TIFO-verksamheten på riktigt allvar så kan det bli fruktansvärt bra. Största fördelen med nya hallen, i TIFO-väg är att vi nu kan anordna TIFO på ståplats där TIFOn egentligen ska utföras. Det eftersom det ska komma från supportrarna (jajaja jag vet att det även finns supportrar på sittplats men absolut inte i samma utsträckning) först och främst. Man börjar längta lite smått till hösten nu... hatar när det är varmt och soligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer