Kan tipsa om att se morgondagens stockholmsderby mellan AIK - Djurgården. Kommer säkerligen få bevittna två ruskiga TIFOn, dessutom mycket hög sång. Tex så ryktas det att Djurgårdarna ska ha 100 bengaler och 150 rökbomber. Tror iofs jag iofs inte på förrens jag har sett det men det kommer bli fruktansvärt effektfullt.
Själv så tippar jag på AIK-Tifo - Ultras STHLM 2-1.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Själv så tippar jag på AIK-Tifo - Ultras STHLM 2-1.