1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892180

Sv: Apropå nånting...
Peja: ah du kollar poäng. No shit att det blev så om du kan läsa mitt inlägg. Han gjorde typ alla dessa 36 i slutdelen när det lossnade. Spelar du dum eller? Han spelade lika bra hela tiden försöker jag ju säga. Hört talas om torka?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Så du menar att han gjort 1,5 fantastisk säsong och går i taket över ”one hit wonder”?

Nä, jag menar inte att han var skitdålig innan. Men han var knappast en spelare som blev erbjuden envägskontrakt i NHL efter 23/24. Om han återvänder till Timrå om 2 år tror i alla fall inte jag att det är självklart att han kommer att vara en av seriens absolut bästa spelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer