Bobby Hahl: inte direkt svårt eftersom vi aldrig någonsin i världshistorien lyckats få till en stabil ekonomi över tid. Men låt oss behålla ledningen några år till, snart vänder det!
Gathlopp: Fan tänk om vi en dag får en riktigt bra ekonomi, då är ju dom andra lagen chanslösa, vi är ju ändå med och bråkar rätt bra med ”storlagen” med en usel ekonomi i dagsläget, tänk då en kassa likt Brynäs, Färjestad, HV osv. Hade ju blivit orättvist.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...