Nisse1: Broc Little la precis av, och nu talar det mesta för att Fantenberg lägger skridskorna på hyllan han med, på grund av skada. Två kulturbärare, väldigt bra spelare dessutom. Blir nog kännbart för cluben.
Smörgåsen : Gör absolut ingenting.Då de flesta nog håller med om att cluben är ett själlöst lag. Ett av två tre klubbar som jag verkligen hoppas trillar ur innom en snar framtid..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer