1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893249

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: hahaha! Ja det vore ju hemskt! Men utan hockeyn så tror jag att Timrå kommun hade varit bortglömd och uppslukad av Sundsvall för länge sedan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: du menar att Timrå IK är som den där lilla Galliska byn som gör att Romarna (Sundsvalls kommun) inte lyckas erövra Gallien (Timrå kommun) 😉

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Intäkten från avtalet med kommunen borde öka när klubbmärket tillslut hamnar där det ska vara.
Det förknippas ju mer med Timrå kommun än det som presenteras på bröstet idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.