sargad: var harmonisk tidigare men nu har det varit uppehåll för länge. Ge mig 2 matchträningar och fokuset är återställt på att Timrå är bäst och resterande lag är sämst.
Gathlopp: Så var man på plats i Timrå Isst.. nej, E.ON Ar.. nej, Sydkraft.. nej, NHK.. nej, NHC.. NEJ!!! SCA Arena! (Jag glömde säkert nåt namn på vägen?!) ❤️😄😉
Alldeles jävla oavsett, säsongen är inte alls långt ifrån att dra igång!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer