+ 1
Inlägg: 2893318
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: och vit hade tom målbur i typ 3,5 minuter. Ramlade in några mål då 😉 röda var klart bättre i dag. Många åkte runt och spelade med stort smile. Härligt att se
+ 3
Det röda laget åkte allagånger åttor kring motsvarande lag i vit tröja (med Jueli mål) då man vann med 9-1. Det var ju inte en vanlig match rakt igenom heller. Man spelade först 3 v 3 i sju minuter, sen la lagets nya backar straffar innan man lirade 4 v 4 i sju minuter. Mera straffar sen 5 v 5 i sju minuter.
Det röda kändes mycket mer påslaget, sen hade man ju också en viss #29 som fick ha mycket puck. Första matchen är Brynäs i Holmen center den 14:e.