1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893529

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: bäckström kommer vara bra inget snack om saken .

men han är snart 38 år o ha spelat 149 av 410 möjliga matcher senaste 5 åren. 8 matcher av 164 senaste 2 säsongerna.

tror ni också att didde kommer ha en skade fri säsong ? vore kul om alla applicera samma till tro på vårt eget lag :-D

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Du jämför alltså Didde med en spelare som var en stark bidragande orsak till att Washington bärgade sitt Stanley Cup för ett gäng år sen?
🤪

Givetvis finns det frågetecken kring Bäckström..men hans ålder tror jag är det minsta bekymret här.
Spelare med hans spelsinne växer inte på träd.

Nu kommer en liten dålig jämförelse här med.
Men kollar man på Per Svenssons skridskoåkning så skall han inte hålla för SHL heller..

Sen tror jag inte att Bäckström är nån frälsare. Dock är han nog absolut god för en ca 40 poäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.