1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893882

Sv: Apropå nånting...
Riktigt snygg försäsongströja tycker jag. Dom la upp en tjuvkik på YouTube för medlemmar

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jens_88: Riktigt snygga!
Om vi får tallarna på bröstet någon gång tycker jag dock de behöver få till tydligare konturer på själva skölden av loggan till våra bortatröjor eftersom den är vit.

Vit sköld på vit bakgrund tyckte jag liksom smälte ihop lite…

Sv: Apropå nånting...
jens_88: Kan nån göra en screenshot och lägga ut här?
Årets matchtröja hade jag f.ö mer än gärna varit utan.

Sv: Apropå nånting...
jens_88: älskar snörningen. o bortatröjorna var faktiskt nästan snyggare än hemma

Sv: Apropå nånting...
jens_88: riktigt snygga 😊

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.