1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2894008

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Såg förresten att Om man är Aftonbladet plus medlem så kan man ta 3 månader för halva priset.
Bara att passa på när Aftonbladet har olika rabatter på sin plus. Ibland mellan 1kr -29kr.
Sen bara säga upp så går det ut efter en månad.

Men att man passar på att signa tv4 play total i 3 månader(man är inte bunden i 3 månader, bara att rabatten ligger löpande i 3 månader, där man kan säga upp innan nästa månads betalperiod)

Jag har lyckats få halva priset i snart 2 säsonger, plus nån Afton bladet avgift på max 30 kr då vill säga.

Kan man ju leva med. 🤪

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Fan är du nån marketing konsult åt ICA och AB eller? 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.