1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2894024

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja går att kringgå så att två st funkar på samma stream. Körde 2st ifjol på mitt.

Och lyckades komma undan med halva priset i stort sett hela fjolåret. Måste teckna nu innan matchen på torsdag. Ska ju bl.a finnas på ICA o nåt annat.

Och hela VIASAT paketet träder ikraft på fredag då Premier League kör igång!💪⚽️

899kr för Viasat paketet är ju hutlöst men lyckades i alla fall få för 569kr på Tele2 i ett år då.
Då har man tv kanaler och Tele2 Play samt Viaplay.🏒⚽️👍

Vi var 4st som kunde se samma Premier League match ibland på mitt. 😁

Fullt pris på Viasat och sen Tv4 Sport total blir väl nästan uppåt 1600 spänn nu. Och det finns ju inte att man betalar...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer