SuneMangs: Vi saknar ingen fler förutom Per Svensson som med stor optimism får ses som spelklar först till premiäromgången i september. Så full trupp, bortsett Svensson. Det borde väl skrämma dom flesta supportrar till de andra lagen duktigt mycket ;)
Ni har ju en match i benen redan. För Timrås del är det ju kalvar på grönbete fortfarande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ni har ju en match i benen redan. För Timrås del är det ju kalvar på grönbete fortfarande.