{10774}: visst vände vi inte en enda match där vi hamnat i under läge till vinst under honom? eller va de att om vi låg under inför 3e så förlorade vi alltid?
oavsett är de horribla siffror för en säsong. ja sörjer inte jokinen o allt som blev längre. han va en bra pr-pelare o kravställare på organisationen de måste man ge han men nån större framgång hade de aldrig blivit
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
oavsett är de horribla siffror för en säsong. ja sörjer inte jokinen o allt som blev längre. han va en bra pr-pelare o kravställare på organisationen de måste man ge han men nån större framgång hade de aldrig blivit