1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2894197

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ilari är ett guldägg. Märkligt att det pratas såpass förhållandevis lite om honom, han är bättre än Oliver i jämförbar ålder

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Tror också På Ilari och tycker som du att det pratas väldigt lite om honom. Trots sin storlek och ålder så kom han in som en frisk fläkt de få minuter han fick. Tog för sig rejält i det fysiska spelet och tog kamperna framför mål.

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Jag tar liksom för givet att han kommer bli rätt så bra och kunna få skriva NHL-kontrakt om några år. Och det grundar jag egentligen bara på att alla andra Kapanen har varit/är stora talanger och haft framgångsrika karriärer. Det ligger liksom i deras DNA.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...