NotAChipmunk: Äntligen tillbaka från en lång sommarvila från ishockey! Nu drar det igång. Försäsongsmatcherna säger vanligen inte så mycket, men visst blir det roligt att se Tommys Samuelssons spelsystem (lär vara fokus på försvar) och nytillskotten hur de ser ut i dessa matcher. Blir också roligt att se Hardegård. Hoppas att han drar på ett antal tunga skott ikväll. Bäckström blir ju också intressant. Klarar han sig skadefri under säsongen är frågan där.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ge oss en första av många vinster ikväll Timrå!