1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2894453

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: PP har väl hyllats flera försäsonger irad? Ta en grogg och inse att vi har fokus på det som är viktigt denna säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Vårat PP var inte bra förra säsongen. Eller snarare så blev det sämre och sämre och vi blev sönderlästa.

Allt skulle gå via Dahlén,(inget fel i sig)
Men till skillnad mot Bäckström som också åker och letar pass, så har han en rightare med sig på direktskott. Som Silfverberg innan till exempel.

Ingen har väl glömt malandet om att Jokinen skulle ta tummen ur och flytta Kapanen på en kant
för direktskott istället för att böka framför mål?

Edit. Missade att du skrev "försäsongen".

Men poängen kvarstår.

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Silverräven tar en diving, försäsongsdomare går på det tricket varje gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer