Gathlopp: Vårat PP var inte bra förra säsongen. Eller snarare så blev det sämre och sämre och vi blev sönderlästa.
Allt skulle gå via Dahlén,(inget fel i sig) Men till skillnad mot Bäckström som också åker och letar pass, så har han en rightare med sig på direktskott. Som Silfverberg innan till exempel.
Ingen har väl glömt malandet om att Jokinen skulle ta tummen ur och flytta Kapanen på en kant för direktskott istället för att böka framför mål?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer