Smokey: Ja Bäcklunn dra ektra publik å dä ä toppen! Tänk om Lönnå levt då kunn vi haft hann å spel å sjung emellan bytena å innan nedsläppe!! Hann had dragi 2-3000 tä EON var match!! Menn nu sjung å spel hann i himmelen iställe!!🥲 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hann had dragi 2-3000 tä EON var match!!
Menn nu sjung å spel hann i himmelen iställe!!🥲
HALLELUJA 🙏🙏🙏