Djingiskahn: tänker att LHC spöket med Rattie i ryggen skulle vara jävligt skönt att slippa, historiskt har vi inte haft de men spyless på att dom har haft så lätt för oss🤮 sedan Färjestad på de…dags att spela mot dom på riktigt nu💪 varför bryr sej alla så mycket om försäsongen? Skiter om Saik eller Lule spöar oss och även med råge och andra lag. I september är det på riktigt och då tar vi det därifrån😉💪😎
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...