Bobby Hahl: Själv går jag väl inte bärsärk. Men höjer lite på ögonbrynen om det faktiskt är så att man flyttar på Marklund som ansvarig över backarna. Något han gjort väldigt bra som sagt. Men det är väl lite luddigt överlag med alla roller etc, med den stora ledarstaben vi har.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Framtiden får utvisa helt enkelt.