FrOllik: Kollade in matchklippet från Brynäs senast nu. Gillade vad Samuelsson tryckte på angående att inte slänga in massa chanspassar i slottet i fel lägen när man är i anfallszon. "Starta inte deras anfall med att chansa in puckar framför mål"
Något jag tyckte vi gjorde alldeles för mycket med Jokinen. Som resulterade i spelvändningar mot oss. Och som ofta var en av anledningarna till att vi inte fick så långa anfall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Något jag tyckte vi gjorde alldeles för mycket med Jokinen. Som resulterade i spelvändningar mot oss. Och som ofta var en av anledningarna till att vi inte fick så långa anfall.